Wyjątkowe zakłady - każdego dnia!

Zakłady Sportowe Zakłady Wirtualne



Wygrywaj więcej dzięki naszej ofercie.

W naszej ofercie znajdziesz zakłady specjalne, dzięki którym Twoje wygrane będą jeszcze większe. Codziennie czeka na Ciebie mnóstwo wydarzeń Z WYSOKIMI KURSAMI. Piłka nożna, tenis, hokej, siatkówka, piłka ręczna czy koszykówka – to tylko niektóre z dyscyplin znajdujących się w naszej bogatej ofercie.

Przy okazji najważniejszych spotkań i turniejów, we wszystkich dyscyplinach sportu, poszerzamy naszą ofertę o specjalne i unikatowe zakłady bukmacherskie. Każdy dzień to stałe promocje: Super Kursy, CZY SUPER BONUS. Każda z nich pozwoli Ci na uzyskanie jeszcze wyższych wygranych.

Sprawdź naszą ofertę i ciesz się większymi wygranymi w dowolnym punkcie Superbet.

ZAKŁADY SPECJALNE

Dzięki Zakładom Specjalnym najważniejsze mecze i turnieje zapewnią Ci jeszcze więcej emocji! To oferta przygotowana z myślą o najbardziej wymagających Klientach. Możecie typować dodatkowe zdarzenia: zdobywców bramek, kartki, liczbę rzutów rożnych czy asów serwisowych, zwycięstwo w całych rozgrywkach, a także wiele innych. Codziennie oferujemy nowe Zakłady Specjalne. Sprawdź, nie przegap okazji i zgarnij wygraną. Zakłady Specjalne są oznaczone przyciskiem specjale na stronie internetowej.

SUPER KURSY

Super Kursy to zakłady bukmacherskie o jeszcze wyższych kursach, niż w ofercie standardowej. Zestaw Super Kursów jest starannie dobierany każdego dnia. W ofercie znajdziesz mecze z dowolnej dyscypliny sportu.

JAK TO DZIAŁA?

Na Twoim kuponie musi znaleźć się co najmniej 11 spotkań, przy minimalnym kursie 1,30 na każde z nich. Jeśli jeden typ okaże się błędny, Superbet wypłaci Ci wygraną w wysokości 10% wygranej uzyskanej z trafionych meczów.

Przykład: jeśli Twoja potencjalna wygrana wynosiła 2.000 PLN, ale spotkanie o kursie 2,00 nie zakończyło się po Twojej myśli to wygraną możesz obliczyć wg wzoru:

potencjalna wygrana / kurs nietrafionego spotkania / 10, a więc wygrywasz 2.000 PLN / 2,00 / 10 = 100 PLN Przy obliczaniu wygranej z Super Szansy, nie jest uwzględniana wygrana z tytułu Super Bonusu, a więc do powyższego wzoru podstawiasz wygraną bez Bonusu.

Jeżeli jeden lub więcej meczów zostanie zwróconych – a więc otrzyma kurs 1,00 – wówczas zakład pozostaje ważny, ale wygrana z Super Szansy zostanie wyliczona z uwzględnieniem kursu zwracanego meczu.

SUPER BONUS

Zwiększ swoje wygrane nawet o 100%!

Pokaż nam jak dobrze znasz się na sporcie! Stwórz kupon na którym będzie minimum 5 zdarzeń z oferty przedmeczowej o minimalnym kursie 1.20 a otrzymasz 7% bonusu.

Każde kolejne zdarzenie na kuponie powiększy Twój zysk! W ten sposób możesz otrzymać nawet 100% dodatkowej kasy!

Super Bonus to nagroda dla tych, którzy typują więcej meczów. W ten sposób zwiększają swoją wygraną. Przygotuj kupon i zgarnij Super Bonus!


TABELA BONUSOWA

5 zdarzeń + 7%
6 zdarzeń + 10%
7 zdarzeń + 15%
8 zdarzeń + 20%
9 zdarzeń + 25%
10 zdarzeń + 30%
11 zdarzeń + 35%
12 zdarzeń + 40%
13 zdarzeń + 45%
14 zdarzeń + 50%
15 zdarzeń + 55%
16 zdarzeń + 60%
17 zdarzeń + 65%
18 zdarzeń + 70%
19 zdarzeń + 75%
20 zdarzeń + 80%
21 zdarzeń + 85%
22 zdarzeń + 90%
23 zdarzeń + 95%
24+ zdarzeń + 100%

Zdarzenia z oferty Super Kursy nie są uwzględniane do SUPER BONUSu.

Przykład: Jeżeli obstawisz na kuponie 11 meczów, w tym jeden Super Kurs, otrzymasz SUPER BONUS odpowiadający 10 zdarzeniom, a więc 30%.

Jeżeli jakiekolwiek ze zdarzeń zostanie zwrócone, a więc otrzyma kurs 1,00 bonus zostanie przeliczony biorąc pod uwagę pozostałe mecze.

Przykład: Jeżeli wytypujesz wyniki 11 meczów, a dwa z nich zostaną zwrócone, to Super Bonus zostanie zmniejszony z 35% na 25%.

Super Bonus dostępny jest przy zakładach Online jak i we wszystkich Punktach Superbet.

SUPER SZANSA

Tylko Punkty naziemne

Wygraj nawet z jedną pomyłką na kuponie.

W Superbet zgarniasz wygraną za odwagę! Nawet jeśli jeden z meczów nie zakończy się po Twojej myśli i tak wypłacimy Ci wygraną.

Wybierz zakład Multi, z co najmniej 11 meczami na kuponie, a będziesz miał dodatkową szansę na wygraną. Byłeś o krok od trafienia wszystkich wyników? Kupon nie wszedł przez bramkę w doliczonym czasie gry? Nic straconego, nadal otrzymasz swoją wygraną!

Poczuj smak sukcesu, nawet gdy na kuponie pojawi się niespodzianka.

Super Szansa na wygraną w Superbet!

OBJAŚNIENIE TYPÓW

Poniżej znajdziesz wytłumaczenie typów znajdujących się w naszej ofercie.

LEGENDA

D 1.drużyna (dom)
W 2.drużyna (wyjazd)
^ i
v lub
I 1.połowa
II 2.połowa
1S 1.set
1T 1.tercja
FR frame
INN inning
H handicap
HA handicap azjatycki
HG handicap gemowy
HFR handicap frame'ów
HP handicap punktowy
HS handicap setowy
GG obie drużyny strzelą gola
nGG przynajmniej jedna drużyna nie strzeli gola
G=1 dokładnie 1 gol w meczu
G≠4 nie będzie dokładnie 4 goli w meczu
PGD 1.drużyna strzeli 1.gola
PGW 2.drużyna strzeli 1.gola
LS liczba setów
LG liczba gemów / liczba goli
LP liczba punktów
LFR liczba frame'ów
PAR parzyste
nPAR nieparzyste
TB tie-break
nTB nie będzie tie-break'u
A awans
V zwycięzca
Z zwycięstwo (razem z dogrywką)
DNB zakład bez remisu (ang. draw no bet)
min1S 1 1.zawodnik wygra przynajmniej jednego seta

Spis Dyscyplin

Kliknij w interesującą Cię:

Baseball

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba punktów
LP- - Liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana.
LP+ - Liczba punktów w meczu będzie większa niż podana.

mecz/liczba punktów
1^LP- - 1.drużyna wygra mecz i liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
1^LP+ - 1.drużyna wygra mecz i liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.
2^LP- - 2.drużyna wygra mecz i liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
2^LP+ - 2.drużyna wygra mecz i liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.

liczba punktów będzie parzysta
PAR - Liczba punktów w meczu będzie liczbą parzystą .
nPAR - Liczba punktów w meczu będzie liczbą nieparzystą.

1.inning
1INN 1 - 1.drużyna wygra 1. inning.
1INN X - Remis po 1. inningu.
1INN 2 - 2.drużyna wygra 1. inning.

1.inning liczba punktów
1INN 1 LP- - Liczba punktów w 1.inningu będzie mniejsza niż podana.
1INN 1 LP+ - Liczba punktów w 1.inningu będzie większa niż podana.

menu

Boks

mecz
1 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu.
X - Remis
2 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na drugim miejscu.

Wygra przed czasem
1 - Zwycięstwo przed czasem (KO, TKO, DSQ) zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu.
2 - Zwycięstwo przed czasem (KO, TKO, DSQ) zawodnika wymienionego na drugim miejscu.

Wygra na punkty
1 - Zwycięstwo na punkty, decyzją sędziów po zakończeniu wszystkich rund zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu.
2 - Zwycięstwo na punkty, decyzją sędziów po zakończeniu wszystkich rund zawodnika wymienionego na drugim miejscu.

Wygra walkę w danej rundzie
1 - Zawodnik wymieniony na pierwszym miejscu wygra walkę w podanej rundzie.
2 - Zawodnik wymieniony na drugim miejscu wygra walkę w podanej rundzie.
1 lub 2 - Zawodnik wymieniony na pierwszym lub drugim miejscu wygra walkę w podanej rundzie.
Jeżeli walka zakończy się na punkty, decyzją sędziów po zakończeniu wszystkich rund zakład jest przegrany.
Jeżeli zawodnik nie wyjdzie do kolejnej rundy, za rundę wygraną przyjmuje się ostatnią zakończoną.

Wygra walkę w rundach
1 - Zawodnik wymieniony na pierwszym miejscu wygra walkę w podanym przedziale rund.
2 - Zawodnik wymieniony na drugim miejscu wygra walkę w podanym przedziale rund.
1 lub 2 - Zawodnik wymieniony na pierwszym lub drugim miejscu wygra walkę w podanym przedziale rund.
Jeżeli walka zakończy się na punkty, decyzją sędziów po zakończeniu wszystkich rund zakład jest przegrany.
Jeżeli zawodnik nie wyjdzie do kolejnej rundy, za rundę wygraną przyjmuje się ostatnią zakończoną.

Liczba rund
„-” - Liczba rozpoczętych rund będzie mniejsza niż podana wartość.
„+” - Liczba rozpoczętych rund będzie większa niż podana wartość.
Np. „- 1.5” oznacza, że walka potrwa maksymalnie do końca 1. rundy. Jeżeli rozpocznie się 2.runda, to zakład jest przegrany. „+ 1.5” oznacza, że rozpocznie się przynajmniej 2.runda.

Walka dotrwa do końca
TAKWalka zostanie rozstrzygnięta na punkty, decyzją sędziów po zakończeniu wszystkich rund.
NIEWalka zostanie rozstrzygnięta przed czasem (nokaut, techniczny nokaut, dyskwalifikacja).

Walka zakończy się w 1.minucie
TAKWalka zakończy się podczas trwania pierwszej minuty pierwszej rundy walki.
NIEWalka zakończy się po upływie pierwszej minuty pierwszej rundy walki.

1.zawodnik będzie liczony
TAKZawodnik wymieniony na pierwszym miejscu będzie liczony podczas walki.
NIEZawodnik wymieniony na pierwszym miejscu nie będzie liczony podczas walki.

2.zawodnik będzie liczony
TAKZawodnik wymieniony na drugim miejscu będzie liczony podczas walki.
NIEZawodnik wymieniony na drugim miejscu nie będzie liczony podczas walki.

Obaj zawodniczy będą liczeni
TAKObaj zawodnicy będą liczeni podczas walki.
NIEPrzynajmniej jeden zawodnik nie będzie liczony podczas walki.

Przynajmniej 1 zawodnik będzie liczony
TAKPrzynajmniej jeden zawodnik będzie liczony podczas walki.
NIEŻaden z zawodników nie będzie liczony podczas walki.

menu

Futbol amerykański

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X2 - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

1.połowa handicap
I H1 - Wygrana 1.drużyny w 1.połowie z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
I H2 - Wygrana 2.drużyny w 1.połowie z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba punktów
LP- - Liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
LP+ - Liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.

1.połowa liczba punktów
I LP- - Liczba punktów w pierwszej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
I LP- - Liczba punktów w pierwszej połowie będzie większa niż podana wartość.

1.drużyna liczba punktów
1LP- - Liczba punktów 1.drużyny będzie mniejsza niż podana wartość.
1LP+ - Liczba punktów 1.drużyny będzie większa niż podana wartość.

1.połowa 1.drużyna liczba punktów
I 1LP- - Liczba punktów 1.drużyny w pierwszej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
I 1LP+ - Liczba punktów 1.drużyny w pierwszej połowie będzie większa niż podana wartość.

1.połowa 2.drużyna liczba punktów
I 1LP- - Liczba punktów 2.drużyny w pierwszej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
I 2LP+ - Liczba punktów 2.drużyny w pierwszej połowie będzie większa niż podana wartość.

połowa z większą liczbą punktów
I>II - W 1.połowie padnie większa liczba punktów niż w 2.połowie.
I=II - Taka sama liczba punktów w obu połowach.
I <II - W 2.połowie padnie większa liczba punktów niż w 1.połowie.

mecz/liczba punktów
1^LP- - 1.drużyna wygra mecz, a liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
1^LP+ - 1.drużyna wygra mecz, a liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.
2^LP- - 2.drużyna wygra mecz, a liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
2^LP+ - 2.drużyna wygra mecz, a liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.

1.połowa
I 1 - 1.połowę wygra 1.drużyna
I X - W pierwszej połowie będzie remis.
I 2 - 1.połowę wygra 2.drużyna
I 1X - W 1.połowie 1.drużyna wygra lub zremisuje
I X2 - W 1.połowie 2.drużyna wygra lub zremisuje

2.drużyna liczba punktów
2LP- - Liczba punktów 2.drużyny będzie mniejsza niż podana wartość.
2LP+ - Liczba punktów 2.drużyny będzie większa niż podana wartość.

zwycięzca
Z1 - Zwycięstwo 1.drużyny (liczy się razem z dogrywką).
Z2 - Zwycięstwo 2.drużyny (liczy się razem z dogrywką).

menu

Futbol australijski

mecz
1 - Wygrana drużyny wymienionej na pierwszym miejscu
2 - Wygrana drużyny wymienionej na drugim miejscu

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba punktów
LP- - Liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana.
LP+ - Liczba punktów w meczu będzie większa niż podana.

menu

Hokej na lodzie

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X2 - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
12 - Wygrana dowolnej drużyny w meczu - czyli spotkanie nie może zakończyć się remisem.

1.tercja
1T 1 - 1.drużyna wygra pierwszą tercję.
1T X - Remis po pierwszej tercji
1T 2 - 2.drużyna wygra pierwszą tercję.
1T 1X - 1.drużyna wygra lub zremisuje pierwszą tercję.
1T X2 - 2.drużyna wygra lub zremisuje pierwszą tercję.
1T 12 - Pierwsza tercja NIE zakończy się remisem.

zwycięzca
Z1 - Zwycięstwo 1.drużyny (liczy się razem z dogrywką).
Z2 - Zwycięstwo 2.drużyny (liczy się razem z dogrywką).

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych bramek (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych bramek (handicapu) dla 1.drużyny.

1.tercja handicap
1T H1 - Wygrana 1.drużyny w 1.tercji z uwzględnieniem wirtualnych bramek (handicapu) dla 1.drużyny.
1T H2 - Wygrana 2.drużyny w 1.tercji z uwzględnieniem wirtualnych bramek (handicapu) dla 1.drużyny.

zakład bez remisu
DNB 1 - 1.drużyna wygra mecz. Zwrot stawki w razie remisu.
DNB 2 - 2.drużyna wygra mecz. Zwrot stawki w razie remisu.

liczba goli
LG- - Liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
LG+ - Liczba goli w meczu będzie większa niż podana wartość.

1.tercja liczba goli
1T LG- - Liczba goli w 1.tercji będzie mniejsza niż podana wartość.
1T LG+ - Liczba goli w 1.tercji będzie większa niż podana wartość.

1.tercja/mecz
1/1 - 1.drużyna wygra 1.tercję i cały mecz.
1/X - 1.drużyna wygra 1.tercję i cały mecz zakończy się remisem.
1/2 - 1.drużyna wygra 1.tercję i 2.drużyna wygra cały mecz.
X/1 - 1.tercja zakończy się remisem i 1.drużyna wygra cały mecz.
X/X - 1.tercja zakończy się remisem i cały mecz zakończy się remisem.
X/2 - 1.tercja zakończy się remisem i 2.drużyna wygra cały mecz.
2/1 - 2.drużyna wygra 1.tercję i 1.drużyna wygra cały mecz.
2/X - 2.drużyna wygra 1.tercję i cały mecz zakończy się remisem.
2/2 - 2.drużyna wygra 1.tercję i cały mecz.

1.tercja lub mecz
1v1 - 1.drużyna wygra 1.tercję lub cały mecz.
XvX - Remis po 1.tercji lub w całym meczu.
2v2 - 2.drużyna wygra 1.tercję lub cały mecz.

mecz/liczba goli
1^LG- - 1.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
1^LG+ - 1.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie większa niż podana wartość.
2^LG- - 2.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
2^LG+ - 2.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie większa niż podana wartość.

liczba goli będzie parzysta
PAR - Parzysta liczba goli w meczu.
nPAR - Nieparzysta liczba goli w meczu.

1.tercja / 1.tercja LG
1T 1^1T LG- - 1.drużyna wygra mecz, a w 1.tercji liczba goli będzie mniejsza niż podana wartość.
1T 1^1T LG+ - 1.drużyna wygra mecz, a w 1.tercji liczba goli będzie większa niż podana wartość.
1T X^1T LG- - Mecz zakończy się remisem, a w 1.tercji liczba goli będzie mniejsza niż podana wartość.
1T X^1T LG+ - Mecz zakończy się remisem, a w 1.tercji liczba goli będzie większa niż podana wartość.
1T 2^1T LG- - 2.drużyna wygra mecz, a w 1.tercji liczba goli będzie mniejsza niż podana wartość.
1T 2^1T LG+ - 2.drużyna wygra mecz, a w 1.tercji liczba goli będzie większa niż podana wartość.

1.tercja strzeli / nie strzel
1T D+0.5 - 1.drużyna w 1.tercji strzeli przynajmniej jednego gola.
1T D=0 - 1.drużyna w 1.tercji NIE strzeli gola.
1T W+0.5 - 2.drużyna w 1.tercji strzeli przynajmniej jednego gola.
1T W=0 - 2.drużyna w 1.tercji NIE strzeli gola.

1.drużyna LG
1T D+0.5 - 1.drużyna w 1.tercji strzeli przynajmniej jednego gola.
D+1.5 - 1.drużyna strzeli co najmniej 2 gole w meczu.

2.drużyna LG
W-1.5 - 2.drużyna strzeli maksymalnie 1 gola w meczu.
W+1.5 - 2.drużyna strzeli co najmniej 2 gole w meczu.

menu

Hokej na trawie

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X2 - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
12 - Wygrana dowolnej drużyny w meczu - czyli spotkanie nie może zakończyć się remisem.

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych bramek (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych bramek (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba goli
LG- - Liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
LG+ - Liczba goli w meczu będzie większa niż podana wartość.

menu

Koszykówka

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X2 - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).

1.połowa
I 1 - 1.połowę wygra 1.drużyna.
I X - 1.połowa zakończy się remisem.
I 2 - 1.połowę wygra 2.drużyna.
I 1X - 1.połowę wygra 1.drużyna lub zremisuje.
I X2 - 1.połowę wygra 2.drużyna lub zremisuje.

zwycięzca
Z1 - Zwycięstwo 1.drużyny (liczy się razem z dogrywką).
Z2 - Zwycięstwo 2.drużyny (liczy się razem z dogrywką).

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

1.połowa handicap
I H1 - Wygrana 1.drużyny w 1.połowie z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
I H2 - Wygrana 1.drużyny w 2.połowie z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba punktów
LP- - Liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana (bez dogrywki).
LP+ - Liczba punktów w meczu będzie większa niż podana (bez dogrywki).

1.połowa liczba punktów
I LP- - Liczba punktów w pierwszej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
I LP+ - Liczba punktów w pierwszej połowie będzie większa niż podana wartość.

1.drużyna liczba punktów
1LP- - Liczba punktów 1.drużyny będzie mniejsza niż podana wartość.
1LP+ - Liczba punktów 1.drużyny będzie większa niż podana wartość.

1.połowa 1.drużyna liczba punktów
I 1LP- - Liczba punktów 1.drużyny w pierwszej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
I 1LP+ - Liczba punktów 1.drużyny w pierwszej połowie będzie większa niż podana wartość.

połowa z większą liczbą punktów
I>II - W 1.połowie padnie większa liczba punktów niż w 2.połowie.
I=II - Taka sama liczba punktów w obu połowach.
I<II - W 2.połowie padnie większa liczba punktów niż w 1.połowie.

1.połowa/mecz
1/1 - 1.drużyna wygra 1.połowę i mecz.
1/X - 1.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz zakończy się remisem.
1/2 - 1.drużyna wygra 1.połowę i 2.drużyna wygra cały mecz.
X/1 - 1.połowa zakończy się remisem i 1.drużyna wygra cały mecz.
X/X - Remis po 1 połowie i w całym meczu.
X/2 - 1.połowa zakończy się remisem i 2.drużyna wygra cały mecz.
2/1 - 2.drużyna wygra 1.połowę i 1.drużyna wygra cały mecz.
2/X - 2.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz zakończy się remisem.
2/2 - 2.drużyna wygra 1.połowę i mecz.

mecz/liczba punktów
1^LP- - 1.drużyna wygra mecz, a liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
1^LP+ - 1.drużyna wygra mecz, a liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.
2^LP- - 2.drużyna wygra mecz, a liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
2^LP+ - 2.drużyna wygra mecz, a liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.

liczba punktów będzie parzysta
PAR - Liczba punktów w meczu będzie liczbą parzystą.
nPAR - Liczba punktów w meczu będzie liczbą nieparzystą.

2.drużyna liczba punktów
2 LP- - Liczba punktów 2.drużyny będzie mniejsza niż podana wartość.
2 LP+ - Liczba punktów 2.drużyny będzie większa niż podana wartość.

1.połowa 2.drużyna liczba punktów
I 2LP- - Liczba punktów 2.drużyny w pierwszej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
I 2LP+ - Liczba punktów 2.drużyny w pierwszej połowie będzie większa niż podana wartość.

1.połowa/2.połowa
I^II 1 - 1.drużyna wygra obie połowy.
I^II 2 - 2.drużyna wygra obie połowy.

menu

Krykiet

zwycięzca
Z1 - Zwycięstwo 1.drużyny.
Z2 - Zwycięstwo 2.drużyny.

mecz
1 - Wygrana drużyny wymienionej na pierwszym miejscu
X - Remis
2 - Wygrana drużyny wymienionej na drugim miejscu

menu

Lotki

mecz
1 - Wygrana zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu
2 - Wygrana zawodnika wymienionego na drugim miejscu

handicap legi
HL1 - Pierwszy zawodnik wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu legów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika
HL2 - Drugi zawodnik wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu legów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika

handicap sety
HS1 - Pierwszy zawodnik wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu setów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika
HS2 - Drugi zawodnik wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu setów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika

liczba setów
LS- - Liczba setów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
LS+ - Liczba setów w meczu będzie większa niż podana wartość.

liczba legów
LL- - Liczba legów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
LL+ - Liczba legów w meczu będzie większa niż podana wartość.

menu

Piłka nożna

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu.
X2 - Wygrana lub remis drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu.
12 - Wygrana dowolnej drużyny w meczu - czyli spotkanie nie może zakończyć się remisem.

1.połowa
I 1 - 1.połowę wygra 1.drużyna.
I X - 1.połowa zakończy się remisem.
I 2 - 1.połowę wygra 2.drużyna.
I 1X - 1.połowę wygra 1.drużyna lub zremisuje.
I X2 - 1.połowę wygra 2.drużyna lub zremisuje.
I 12 - NIE będzie remisu po 1.połowie.

2.połowa
II 1 - 2.połowę wygra 1.drużyna.
II X - 2.połowa zakończy się remisem.
II 2 - 2.połowę wygra 2.drużyna.
II 1X - 2.połowę wygra 1.drużyna lub zremisuje.
II X2 - 2.połowę wygra 2.drużyna lub zremisuje.
II 12 - W drugiej połowie NIE padnie remis

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.

zakład bez remisu
DNB 1 - 1.drużyna wygra mecz. Zwrot stawki w razie remisu.
DNB 2 - 2.drużyna wygra mecz. Zwrot stawki w razie remisu.
I DNB 1 - 1.drużyna wygra 1.połowę. Zwrot stawki w razie remisu.
I DNB 2 - 2.drużyna wygra 1.połowę. Zwrot stawki w razie remisu.

1.połowa/mecz
1/1 - 1.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz.
1/X - 1.drużyna wygra 1.połowę, a cały mecz zakończy się remisem.
1/2 - 1.drużyna wygra 1.połowę i 2.drużyna wygra cały mecz.
X/1 - Remis do przerwy i 1.drużyna wygra cały mecz.
X/X - Remis do przerwy i remis w meczu.
X/2 - Remis do przerwy i 2.drużyna wygra cały mecz.
2/1 - 2.drużyna wygra 1.połowę i 1.drużyna wygra cały mecz.
2/X - 2.drużyna wygra 1.połowę, a cały mecz zakończy się remisem.
2/2 - 2.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz.
1X/1X - 1.drużyna wygra lub zremisuje 1.połowę i wygra lub zremisuje cały mecz.
X2/X2 - 2.drużyna wygra lub zremisuje 1.połowę i wygra lub zremisuje cały mecz.
≠1/1 - 1.drużyna nie wygra 1.połowy i/lub całego meczu.
≠2/2 - 2.drużyna nie wygra 1.połowy i/lub całego meczu.
≠X/1 - Nie będzie remisu do przerwy i/lub 1.drużyna nie wygra całego meczu.
≠X/X - Nie będzie remisu do przerwy i/lub w całym meczu.
≠X/2 - Nie będzie remisu do przerwy i/lub 2.drużyna nie wygra całego meczu.

1.poł. lub mecz
1v1 - 1.drużyna wygra 1.połowę lub cały mecz.
XvX - Remis po 1.połowie lub w całym meczu.
2v2 - 2.drużyna wygra 1.połowę lub cały mecz.

1.połowa liczba goli
I -1,5 - W 1.połowie padnie maksymalnie 1 gol.
I -2,5 - W 1.połowie padną maksymalnie 2 gole.
I 1-2 - W 1.połowie padną 1 lub 2 gole.
I 2-3 - W 1.połowie padną 2 lub 3 gole.
I +0,5 - W 1.połowie padnie 1 lub więcej goli.
I +1,5 - W 1.połowie padnie 2 lub więcej goli.
I +2,5 - W 1.połowie padnie 3 lub więcej goli.
I +3,5 - W 1.połowie padnie 4 lub więcej goli.

2.połowa liczba goli
II -1,5 - W 2.połowie padnie maksymalnie 1 gol.
II -2,5 - W 2.połowie padną maksymalnie 2 gole.
II 1-2 - W 2.połowie padną 1 lub 2 gole.
II 2-3 - W 2.połowie padną 2 lub 3 gole.
II +0,5 - W 2.połowie padnie 1 lub więcej goli.
II +1,5 - W 2.połowie padnie 2 lub więcej goli.
II +2,5 - W 2.połowie padnie 3 lub więcej goli.
II +3,5 - W 2.połowie padnie 4 lub więcej goli.

połowa z większą liczbą goli
I>II - W 1.połowie padnie więcej goli niż w 2.połowie.
I=II - W obu połowach padnie taka sama liczba goli.
I<II< - W 2.połowie padnie więcej goli niż w 1.połowie.

liczba goli
-1,5 - W meczu padnie mniej niż 2 gole.
-2,5 - W meczu padnie mniej niż 3 gole.
-3,5 - W meczu padnie mniej niż 4 gole.
-4,5 - W meczu padnie mniej niż 5 goli.
1-2 - W meczu padną 1 lub 2 gole.
1-3 - W meczu padnie od 1 do 3 goli.
1-4 - W meczu padnie od 1 do 4 goli.
2-3 - W meczu padną 2 lub 3 gole.
2-4 - W meczu padnie od 2 do 4 goli.
2-5 - W meczu padnie od 2 do 5 goli.
2-6 - W meczu padnie od 2 do 6 goli.
3-4 - W meczu padną 3 lub 4 gole.
3-5 - W meczu padnie od 3 do 5 goli.
3-6 - W meczu padnie od 3 do 6 goli.
4-6 - W meczu padnie od 4 do 6 goli.
+1,5 - W meczu padnie 2 lub więcej goli.
+2,5 - W meczu padnie 3 lub więcej goli.
+3,5 - W meczu padnie 4 lub więcej goli.
+4,5 - W meczu padnie 5 lub więcej goli.
+5,5 - W meczu padnie 6 lub więcej goli.
+6,5 - W meczu padnie 7 lub więcej goli.
G=2 - Padną dokładnie 2 gole w meczu.
G=3 - Padną dokładnie 3 gole w meczu.
G≠2 - nie padną dokładnie 2 gole w meczu
G≠4 - nie padną dokładnie 4 gole w meczu

awans
A1 - Awans 1.drużyny.
A2 - Awans 2.drużyny.

dokładny wynik
1:0 - Mecz zakończy się wynikiem 1-0
2:0 - Mecz zakończy się wynikiem 2-0
2:1 - Mecz zakończy się wynikiem 2-1
3:0 - Mecz zakończy się wynikiem 3-0
3:1 - Mecz zakończy się wynikiem 3-1
3:2 - Mecz zakończy się wynikiem 3-2
4:0 - Mecz zakończy się wynikiem 4-0
4:1 - Mecz zakończy się wynikiem 4-1
4:2 - Mecz zakończy się wynikiem 4-2
5:0 - Mecz zakończy się wynikiem 5-0
5:1 - Mecz zakończy się wynikiem 5-1
6:0 - Mecz zakończy się wynikiem 6-0
0:1 - Mecz zakończy się wynikiem 0-1
0:2 - Mecz zakończy się wynikiem 0-2
1:2 - Mecz zakończy się wynikiem 1-2
0:3 - Mecz zakończy się wynikiem 0-3
1:3 - Mecz zakończy się wynikiem 1-3
2:3 - Mecz zakończy się wynikiem 2-3
0:4 - Mecz zakończy się wynikiem 0-4
1:4 - Mecz zakończy się wynikiem 1-4
2:4 - Mecz zakończy się wynikiem 2-4
0:5 - Mecz zakończy się wynikiem 0-5
1:5 - Mecz zakończy się wynikiem 1-5
0:6 - Mecz zakończy się wynikiem 0-6
0:0 - Mecz zakończy się wynikiem 0-0
1:1 - Mecz zakończy się wynikiem 1-1
2:2 - Mecz zakończy się wynikiem 2-2
3:3 - Mecz zakończy się wynikiem 3-3

1.połowa dokładny wynik
1:0 - Pierwsza połowa zakończy się wynikiem 1-0
I 2:0 - Pierwsza połowa zakończy się wynikiem 2-0
I 2:1 - Pierwsza połowa zakończy się wynikiem 2-1
I 1:2 - Pierwsza połowa zakończy się wynikiem 1-2
I 0:2 - Pierwsza połowa zakończy się wynikiem 0-2
I 0:1 - Pierwsza połowa zakończy się wynikiem 0-1
I 0:0 - Pierwsza połowa zakończy się wynikiem 0-0
I 1:1 - Pierwsza połowa zakończy się wynikiem 1-1
I 2:2 - Pierwsza połowa zakończy się wynikiem 2-2

liczba goli azjatycka
-2,0 - Padnie maksymalnie 1 gol w meczu. W przypadku dokładnie 2 goli nastapi zwrot stawki.
+2,0 - Padną co najmniej 3 gole w meczu. W przypadku dokładnie 2 goli nastąpi zwrot stawki.
-3,0 - Padną maksymalnie 2 gole w meczu. W przypadku dokładnie 3 goli nastapi zwrot stawki.
+3,0 - Padną co najmniej 4 gole w meczu. W przypadku dokładnie 3 goli nastąpi zwrot stawki.
-4,0 - Padną maksymalnie 3 gole w meczu. W przypadku dokładnie 4 goli nastąpi zwrot stawki.
+4,0 - Padnie co najmniej 5 goli w meczu. W przypadku dokładnie 4 goli nastąpi zwrot stawki.

handicap azjatycki
HA(-1) - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych bramek (handicapu azjatyckiego) dla 1.drużyny.
HA(-2) - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych bramek (handicapu azjatyckiego) dla 1.drużyny.

1.drużyna strzeli gola
PGD - 1.drużyna strzeli pierwszego gola w meczu.
D=0 - 1.drużyna NIE strzeli gola w meczu.
D+0.5 - 1.drużyna strzeli przynajmniej jednego gola w meczu.
D+1.5 - 1.drużyna strzeli 2 lub więcej goli w meczu.
D+2.5 - 1.drużyna strzeli 3 lub więcej goli w meczu.
D-1.5 - 1.drużyna strzeli mniej niż 2 gole w meczu.
I D+0.5 ^ II D+0.5 - 1.drużyna strzeli bramkę w obu połowach.
I D=0 v II D=0 - 1.drużyna NIE strzeli gola przynajmniej w jednej połowie.
I D=0 - 1.drużyna NIE strzeli gola w 1.połowie
I D+0.5 - 1.drużyna strzeli przynajmniej jednego gola w 1.połowie.
I D+1.5 - 1.drużyna strzeli 2 lub więcej goli w 1.połowie.
II D=0 - 1.drużyna NIE strzeli gola w 2.połowie.
II D+0.5 - 1.drużyna strzeli przynajmniej jednego gola w 2.połowie.
II D+1.5 - 1.drużyna strzeli 2 lub więcej goli w 2.połowie.

2.drużyna strzeli gola
PGW - 2.drużyna strzeli pierwszego gola w meczu.
W=0 - 2.drużyna NIE strzeli gola w meczu.
W+0.5 - 2.drużyna strzeli przynajmniej jednego gola w meczu.
W+1,5 - 2.drużyna strzeli 2 lub więcej goli w meczu.
W+2,5 - 2.drużyna strzeli 3 lub więcej goli w meczu.
W-1,5 - 2.drużyna strzeli mniej niż 2 gole w meczu.
I W+0.5 ^ II W+0.5 - 2.drużyna strzeli bramkę w obu połowach.
I W=0 v II W=0 - 2.drużyna NIE strzeli gola przynajmniej w jednej połowie.
I W=0 - 2.drużyna NIE strzeli gola w 1.połowie
I W+0.5 - 2.drużyna strzeli przynajmniej jednego gola w 1.połowie.
I W+1.5 - 2.drużyna strzeli 2 lub więcej goli w 1.połowie.
II W+0.5 - 2.drużyna strzeli przynajmniej jednego gola w 2.połowie.
II W=0 - 2.drużyna NIE strzeli gola w 2.połowie.
II W+1.5 - 2.drużyna strzeli 2 lub więcej goli w 2.połowie.

kombo GG
GG - Obie drużyny strzelą przynajmniej po jednym golu w meczu.
nGG - Przynajmniej jedna drużyna nie strzeli gola w meczu
I GG - Obie drużyny strzelą przynajmniej po jednym golu w 1.połowie.
I nGG - Przynajmniej jedna drużyna nie strzeli gola w 1.połowie.
II GG - Obie drużyny strzelą przynajmniej po jednym golu w 2.połowie
II nGG - Przynajmniej jedna drużyna nie strzeli gola w 2.połowie.
D+1.5^W+1.5 - Obie drużyny strzelą po 2 lub więcej goli w meczu.
I GG v II GG - Obie drużyny strzelą przynajmniej po golu w przynajmniej jednej połowie meczu.
IGG^IIGG - Obie drużyny strzelą przynajmniej po jednym golu w 1.połowie i 2.połowie.
GG^+2.5 - Obie drużyny strzelą przynajmniej po golu, a w meczu padnie 3 lub więcej goli.
GG^+3.5 - Obie drużyny strzelą przynajmniej po golu i w meczu padną 4 lub więcej goli.
nGG^+2,5 - Przynajmniej jedna drużyna nie strzeli gola w meczu i padnie 3 lub więcej goli w meczu.
1^GG - 1.drużyna wygra mecz i obie drużyny strzelą przynajmniej po golu. 2^GG - 2.drużyna wygra mecz i obie drużyny strzelą przynajmniej po golu.

kombo goli
I+1.5^II+0.5 - W 1.połowie padną przynajmniej 2 gole a w 2.połowie przynajmniej 1 gol
I+0.5^II+1.5 - W 1.połowie padnie przynajmniej 1 gola w 2.połowie przynajmniej 2 gole
I+0.5^II+0.5 - W obu połowach padnie przynajmniej jeden gol
I-1.5^II-1.5 - W 1.połowie padnie maksymalnie 1 gol i w 2.połowie padnie maksymalnie 1 gol.

1/liczba goli
1^+2.5 - 1.drużyna wygra mecz i padnie 3 lub więcej goli w meczu.
1^2-3 - 1.drużyna wygra mecz i padną 2 lub 3 gole w meczu.
1^+3.5 - 1.drużyna wygra mecz i padnie 4 lub więcej goli w meczu.
1^3-5 - 1.drużyna wygra mecz i padnie 3 do 5 goli w meczu.
1^-2.5 - 1.drużyna wygra mecz i padną maksymalnie 2 gole w meczu.
1^I+0.5 - 1.drużyna wygra mecz i padnie przynajmniej 1 gol w 1.połowie.
1^II+0.5 - 1.drużyna wygra mecz i padnie przynajmniej 1 gol w 2.połowie.

X/liczba goli
X^-2.5 - Remis w meczu i padną maksymalnie 2 gole w meczu.
X^+1.5 - Remis w meczu i padną przynajmniej 2 gole w meczu.
X^I>II - Remis w meczu i w 1.połowie padnie więcej goli niż w 2.połowie.
X^I=II - Remis w meczu i w obu połowach padnie taka sama liczba goli.
X^I<II - Remis w meczu i w 2.połowie padnie więcej goli niż w 1.połowie.

2/liczba goli
2^+2.5 - 2.drużyna wygra mecz i padnie 3 lub więcej goli w meczu.
2^2-3 - 2.drużyna wygra mecz i padną 2 lub 3 gole w meczu.
2^+3.5 - 2.drużyna wygra mecz i padnie 4 lub więcej goli w meczu.
2/3-5 - 2.drużyna wygra mecz i padnie 4 lub więcej goli w meczu.
2^3-5 - 2.drużyna wygra mecz i padnie 3 do 5 goli w meczu.
2^-2.5 - 2.drużyna wygra mecz i padną maksymalnie 2 gole w meczu.
2^I+0.5 - 2.drużyna wygra mecz i padnie przynajmniej 1 gol w 1.połowie.
2^II+0.5 - 2.drużyna wygra mecz i padnie przynajmniej 1 gol w 2.połowie.

1X/liczba goli
1X^0-2 - 1.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padną maksymalnie 2 gole w meczu.
1X^0-3 - 1.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padną maksymalnie 3 gole w meczu.
1X^+1.5 - 1.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padnie 2 lub więcej goli w meczu.
1X^+2.5 - 1.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padnie 3 lub więcej goli w meczu.
1X^+3.5 - 1.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padną przynajmniej 4 gole w meczu.
1X^I+0.5 - 1.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padnie przynajmniej 1 gol w 1.połowie.
1X^II+0.5 - 1.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padnie przynajmniej 1 gol w 2.połowie.

X2/liczba goli
X2^0-2 - 2.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padną maksymalnie 2 gole w meczu.
X2^0-3 - 2.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padną maksymalnie 3 gole w meczu.
X2^+1.5 - 2.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padnie 2 lub więcej goli w meczu.
X2^+2.5 - 2.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padnie 3 lub więcej goli w meczu.
X2^-4.5 - 2.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padną maksymalnie 4 gole w meczu.
X2^I+0.5 - 2.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padnie przynajmniej 1 gol w 1.połowie.
X2^II+0.5 - 2.drużyna wygra lub zremisuje mecz i padnie przynajmniej 1 gol w 2.połowie.

12/liczba goli
12^+1.5 - Zwycięstwo jednej z drużyn w meczu i padną przynajmniej 2 gole w meczu.
12^-2.5 - Zwycięstwo jednej z drużyn w meczu i padną maksymalnie 2 gole w meczu.
12^2-3 - Zwycięstwo jednej z drużyn w meczu i padną 2 lub 3 gole w meczu.
12^I+0.5 - Zwycięstwo jednej z drużyn w meczu i padnie przynajmniej 1 gol w 1.połowie.
12^II+0.5 - Zwycięstwo jednej z drużyn w meczu i padnie przynajmniej 1 gol w 2.połowie.

1.połowa/mecz i liczba goli
1/1^+1.5 - 1.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz oraz padną przynajmniej 2 gole w meczu.
1/1^-2.5 - 1.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz oraz padną maksymalnie 2 gole w meczu.
1/1^2-3 - 1.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz oraz padną 2 lub 3 gole w meczu.
1/1^II+1.5 - 1.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz oraz padną przynajmniej 2 gole w 2.połowie.
1/1^GG - 1.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz oraz obie drużyny zdobędą przynajmniej po jednym golu.
1/1^nGG - 1.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz oraz przynajmniej jedna drużyna nie strzeli gola w meczu.
2/2^+2.5 - 2.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz oraz padnie 3 lub więcej goli w meczu.
2/2^-2.5 - 2.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz oraz padną maksymalnie 2 gole w meczu.
2/2^II+1.5 - 2.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz oraz padną przynajmniej 2 gole w 2.połowie.
2/2^GG - 2.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz oraz obie drużyny zdobędą przynajmniej po jednym golu.
2/2^nGG - 2.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz oraz przynajmniej jedna drużyna nie strzeli gola w meczu.

kombo lub/lub
I 1vII 1 - 1.drużyna wygra 1.połowę lub 2.połowę .
I XvII X - Remis w 1.połowie lub w 2.połowie.
I 2vII 2 - 2.drużyna wygra 1.połowę lub 2.połowę.
1v+2.5 - 1.drużyna wygra mecz lub padną przynajmniej 3 gole w meczu.
2vI+1.5 - 2.drużyna wygra mecz lub padną przynajmniej 2 gole w 1.połowie.
I+1.5vII+1.5 - Padną przynajmniej 2 gole w 1.połowie lub w 2.połowie.

obie połowy / wygra do 0
I^II 1^W=0 - 1.drużyna wygra obie połowy i 2.drużyna nie strzeli gola.
I^II 2^D=0 - 2.drużyna wygra obie połowy i 1.drużyna nie strzeli gola.

menu

Piłka plażowa

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X2 - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
12 - Wygrana dowolnej drużyny w meczu - czyli spotkanie nie może zakończyć się remisem.

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba goli
LG- - Liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana.
LG+ - Liczba goli w meczu będzie większa niż podana.

menu

Piłka ręczna

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X2 - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).

1.połowa
I 1 - 1.drużyna wygra 1.połowę.
I X - Remis w pierwszej połowie
I 2 - 2.drużyna wygra 1.połowę.
I 1X - 1.drużyna wygra lub zremisuje 1.połowę.
I X2 - 2.drużyna wygra lub zremisuje 1.połowę.

2.połowa
II 1 - 1.drużyna wygra 2.połowę.
II X - Remis w drugiej połowie
II 2 - 2.drużyna wygra 2.połowę.
II 1X - 1.drużyna wygra lub zremisuje 2.połowę.
II X2 - 2.drużyna wygra lub zremisuje 2.połowę.

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.

1.połowa handicap
I H1 - Wygrana 1.drużyny w 1.połowie z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.
I H2 - Wygrana 2.drużyny w 1.połowie z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba goli
LG- - Liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana wartość (bez dogrywki).
LG+ - Liczba goli w meczu będzie większa niż podana wartość (bez dogrywki).

1.połowa liczba goli
I LG- - Liczba goli w pierwszej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
I LG+ - Liczba goli w pierwszej połowie będzie większa niż podana wartość.

2.połowa liczba goli
II LG- - Liczba goli w drugiej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
II LG+ - Liczba goli w drugiej połowie będzie większa niż podana wartość.

1.drużyna liczba goli
1LG- - Liczba goli 1.drużyny będzie mniejsza niż podana wartość.
1LG+ - Liczba goli 1.drużyny będzie większa niż podana wartość.

1.połowa 1.drużyna liczba goli
I 1LG- - Liczba goli 1.drużyny w pierwszej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
I 1LG+ - Liczba goli 1.drużyny w pierwszej połowie będzie większa niż podana wartość.

połowa z większą liczbą goli
I>II - W 1.połowie padnie więcej goli niż w 2.połowie .
I=II - Taka sama liczba goli w obu połowach.
I<II - W 2.połowie padnie więcej goli niż w 1.połowie.

mecz/liczba goli
1^LG- - 1.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
1^LG+ - 1.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie większa niż podana wartość.
2^LG- - 2.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
2^LG+ - 2.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie większa niż podana wartość.

mecz/1.połowa liczba goli
1^ I LG- - 1.drużyna wygra mecz, a w 1.połowie liczba goli będzie mniejsza niż podana wartość.
1^ I LG+ - 1.drużyna wygra mecz, a w 1.połowie liczba goli będzie większa niż podana wartość.
2^ I LG- - 2.drużyna wygra mecz, a w 1.połowie liczba goli będzie mniejsza niż podana wartość.
2^ I LG+ - 2.drużyna wygra mecz, a w 1.połowie liczba goli będzie większa niż podana wartość.

liczba goli będzie parzysta
PAR - Liczba goli w meczu będzie liczbą parzystą.
nPAR - Liczba goli w meczu będzie liczbą nieparzystą.

1.połowa/mecz
1/1 - 1.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz.
1/X - 1.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz zakończy się remisem.
1/2 - 1.drużyna wygra 1.połowę i 2.drużyna wygra cały mecz.
X/1 - 1.połowa zakończy się remisem i 1.drużyna wygra cały mecz.
X/X - Remis do przerwy i w całym meczu.
X/2 - 1.połowa zakończy się remisem i 2.drużyna wygra cały mecz.
2/1 - 2.drużyna wygra 1.połowę i 1.drużyna wygra cały mecz.
2/X - 2.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz zakończy się remisem.
2/2 - 2.drużyna wygra 1.połowę i cały mecz.

2.drużyna liczba goli
2 LG- - Liczba goli 2.drużyny będzie mniejsza niż podana wartość.
2 LG+ - Liczba goli 2.drużyny będzie większa niż podana wartość.

1.połowa 2.drużyna liczba goli
I 2LG- - Liczba goli 2.drużyny w pierwszej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
I 2LG+ - Liczba goli 2.drużyny w pierwszej połowie będzie większa niż podana wartość.

1.połowa/2.połowa
I^II 1 - 1.drużyna wygra obie połowy.
I^II 2 - 2.drużyna wygra obie połowy.

zakład bez remisu
DNB 1 - 1.drużyna wygra mecz. Zwrot stawki w razie remisu.
DNB 2 - 2.drużyna wygra mecz. Zwrot stawki w razie remisu.

1.poł. lub mecz
1v1 - 1.drużyna wygra 1.połowę lub cały mecz .
XvX - Remis po 1.połowie lub w całym meczu .
2v2 - 2.drużyna wygra 1.połowę lub cały mecz.

awans
A1 - Awans 1.drużyny.
A2 - Awans 2.drużyny.

menu

Piłka wodna

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X2 - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.

1.połowa handicap
I H1 - Wygrana 1.drużyny w 1.połowie z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.
I H2 - Wygrana 2.drużyny w 1.połowie z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba goli
LG- - Liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana.
LG+ - Liczba goli w meczu będzie większa niż podana.

1.połowa liczba goli
I LG- - Liczba bramek w 1.połowie będzie mniejsza niż podana.
I LG+ - Liczba bramek w 1.połowie będzie większa niż podana.

1.drużyna liczba goli
1 LG- - Liczba goli 1.drużyny będzie mniejsza niż podana wartość.
2 LG+ - Liczba goli 1.drużyny będzie większa niż podana wartość.

1.połowa 1.drużyna liczba goli
I 1LG- - Liczba goli 1.drużyny w pierwszej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
I 1LG+ - Liczba goli 1.drużyny w pierwszej połowie będzie większa niż podana wartość.

połowa z większą liczbą goli
I>II - W 1.połowie padnie większa liczba goli niż w 2.połowie.
I=II - Taka sama liczba goli w obu połowach.
I<II - W 2.połowie padnie większa liczba goli niż w 1.połowie.

mecz/liczba goli
1^LG- - 1.drużyna wygra mecz, a liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
1^LG+ - 1.drużyna wygra mecz, a liczba goli w meczu będzie większa niż podana wartość.
2^LG- - 2.drużyna wygra mecz, a liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
2^LG+ - 2.drużyna wygra mecz, a liczba goli w meczu będzie większa niż podana wartość.

2.drużyna liczba goli
2 LG- - Liczba goli 2.drużyny będzie mniejsza niż podana wartość.
2 LG+ - Liczba goli 2.drużyny będzie większa niż podana wartość.

1.połowa 2.drużyna liczba goli
I 2LG- - Liczba goli 2.drużyny w pierwszej połowie będzie mniejsza niż podana wartość.
I 2LG+ - Liczba goli 2.drużyny w pierwszej połowie będzie większa niż podana wartość.

menu

Siatkówka

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).

1.set
1S 1 - 1.drużyna wygra pierwszy set.
1S 2 - 2.drużyna wygra pierwszy set.

1.set handicap
1S H1 - Pierwsza drużyna wygra pierwszy set przy uwzględnieniu podanego handicapu gemów (wirtualnej przewagi) dla 1.drużyny.
1S H2 - Druga drużyna wygra pierwszy set przy uwzględnieniu podanego handicapu gemów (wirtualnej przewagi) dla 1.drużyny.

handicap sety
HS 1 - Pierwsza drużyna wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu setów (wirtualnej przewagi) dla 1.drużyny.
HS 2 - Druga drużyna wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu setów (wirtualnej przewagi) dla 1.drużyny.

handicap punkty
HP 1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
HP 2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba punktów
LP- - Liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana.
LP+ - Liczba punktów w meczu będzie większa niż podana.

1.set liczba punktów
1S LP- - Liczba punktów w pierwszym secie będzie mniejsza niż podana wartość.
1S LP+ - Liczba punktów w pierwszym secie będzie większa niż podana wartość.

1.set/mecz
1/1 - 1.drużyna wygra pierwszy set i mecz.
1/2 - 1.drużyna wygra pierwszy set i 2.drużyna wygra cały mecz.
2/1 - 2.drużyna wygra pierwszy set i 1.drużyna wygra cały mecz.
2/2 - 2.drużyna wygra pierwszy set i mecz.

wygra min. 1 set
min1S 1 - Pierwsza drużyna wygra przynajmniej jeden set .
min1S 2 - Druga drużyna wygra przynajmniej jeden set.

wynik po 2 setach
2-0 - 1.drużyna będzie prowadzić 2-0.
1-1 - Będzie wynik 1-1 w setach
0-2 - 1.drużyna będzie przegrywać 0-2.

liczba punktów będzie parzysta
PAR - Liczba punktów w meczu będzie liczbą parzystą.
nPAR - Liczba punktów w meczu będzie liczbą nieparzystą.

dokładny wynik
3-0 - Mecz zakończy się wynikiem 3-0
3-1 - Mecz zakończy się wynikiem 3-1
3-2 - Mecz zakończy się wynikiem 3-2
2-3 - Mecz zakończy się wynikiem 2-3
1-3 - Mecz zakończy się wynikiem 1-3
0-3 - Mecz zakończy się wynikiem 0-3

menu

Siatkówka plażowa

mecz
1 - Wygrana zawodników wymienionych na pierwszym miejscu
2 - Wygrana zawodników wymienionych na drugim miejscu

Sporty motorowe

Pole position - Kto lepszy
1 - Pierwszy zawodnik będzie lepszy
2 - Drugi zawodnik będzie lepszy

Pole position - Klasyfikacja
V - Zwycięzca
1-3 - 1-3.miejsce

menu

Sporty zimowe

Klasyfikacja końcowa
V - Zajmie 1.miejsce
1-3 - Zajmie miejsce 1-3
1-6 - Zajmie miejsce 1-6
1-10 - Zajmie miejsce 1-10

Kto lepszy?
1 - Pierwszy zawodnik będzie lepszy
2 - Drugi zawodnik będzie lepszy

menu

Szachy

mecz
1 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na pierwszej pozycji
X - Remis
2 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na drugiej pozycji

menu

Tenis

1 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu.
2 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na drugim miejscu.

1.set
1S 1 - Pierwszy zawodnik wygra pierwszy set.
1S 2 - Drugi zawodnik wygra pierwszy set.

2.set
2S 1 - Pierwszy zawodnik wygra drugi set.
2S 2 - Drugi zawodnik wygra drugi set.

handicap gemy
HG 1 - Pierwszy zawodnik wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu gemów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika.
HG 2 - Drugi zawodnik wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu gemów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika.

liczba gemów
LG- - W meczu zostanie rozegranych mniej gemów niż w podanej wartości.
LG+ - W meczu zostanie rozegranych więcej gemów niż w podanej wartości.

1.set liczba gemów
1S LG- - W pierwszym secie padnie mniej gemów niż w podanej wartości.
1S LG+ - W pierwszym secie padnie więcej gemów niż w podanej wartości.

liczba setów
LS -2.5 - Mecz zakończy się po dwóch setach.
LS +2.5 - Mecz zakończy się po 3 setach.
LS -3.5 - Mecz zakończy się w 3 setach.
LS +3.5 - Mecz zakończy się po 4 lub 5 setach.

handicap sety
HS 1 - Pierwszy zawodnik wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu setów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika.
HS 2 - Drugi zawodnik wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu setów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika.

wygra min. 1 set
min 1S 1 - Pierwszy zawodnik wygra przynajmniej jeden set.
min 1S 2 - Drugi zawodnik wygra przynajmniej jeden set.

mecz/liczba gemów
1^LG- - Wygrana pierwszego zawodnika i liczba gemów w meczu poniżej podanej wartości.
1^LG+ - Wygrana pierwszego zawodnika i liczba gemów w meczu powyżej podanej wartości.
2^LG- - Wygrana drugiego zawodnika i liczba gemów w meczu poniżej podanej wartości.
2^LG+ - Wygrana drugiego zawodnika i liczba gemów w meczu powyżej podanej wartości.

liczba gemów 1. zawodnika
1 LG- - Pierwszy zawodnik zdobędzie mniej gemów niż w podanej wartości.
1 LG+ - Pierwszy zawodnik zdobędzie więcej gemów niż w podanej wartości.

liczba gemów 2. zawodnika
2 LG- - Drugi zawodnik zdobędzie mniej gemów niż w podanej wartości.
2 LG+ - Drugi zawodnik zdobędzie więcej gemów niż w podanej wartości.

1.set/1.set liczba gemów
1S 1^ 1S LG- - Wygrana pierwszego zawodnika w 1.secie i liczba gemów w 1.secie poniżej podanej wartości.
1S 1^ 1S LG+ - Wygrana pierwszego zawodnika w 1.secie i liczba gemów w 1.secie powyżej podanej wartości.
1S 2^ 1S LG- - Wygrana drugiego zawodnika w 1.secie i liczba gemów w 1.secie poniżej podanej wartości.
1S 2^ 1S LG+ - Wygrana drugiego zawodnika w 1.secie i liczba gemów w 1.secie powyżej podanej wartości.

1.set tie-break
1S TB - W pierwszym secie meczu będzie tie-break.
1S nTB - W pierwszym secie meczu nie będzie tie-break’u.

mecz tie-break
TB - W meczu będzie tie-break.
nTB - W meczu nie będzie tie-break’u.

dokładny wynik
2-0 - Mecz zakończy się wynikiem 2-0.
2-1 - Mecz zakończy się wynikiem 2-1.
1-2 - Mecz zakończy się wynikiem 1-2.
0-2 - Mecz zakończy się wynikiem 0-2.
3-0 - Mecz zakończy się wynikiem 3-0.
3-1 - Mecz zakończy się wynikiem 3-1.
3-2 - Mecz zakończy się wynikiem 3-2.
2-3 - Mecz zakończy się wynikiem 2-3.
1-3 - Mecz zakończy się wynikiem 1-3.
0-3 - Mecz zakończy się wynikiem 0-3.

menu

Tenis stołowy

mecz
1 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu
2 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na drugim miejscu

1.set
1S 1 - Pierwszy zawodnik wygra pierwszy set
1S 2 - Drugi zawodnik wygra pierwszy set

handicap sety
HS 1 - Pierwszy zawodnik wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu setów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika
HS 2 - Drugi zawodnik wygra mecz przy uwzględnieniu podanego Handicapu setów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika

liczba punktów
LP- - Liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
LP+ - Liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.

menu

Unihokej

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X2 - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
12 - Wygrana dowolnej drużyny w meczu - czyli spotkanie nie może zakończyć się remisem.

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych goli (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba goli
LG- - Liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana.
LG+ - Liczba goli w meczu będzie większa niż podana.

menu

Rugby

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X2 - wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba punktów
LP- - Liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
LP+ - Liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.

mecz / liczba punktów
1^LP- - 1.drużyna wygra mecz i liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
1^LP+ - 1.drużyna wygra meczu i liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.
2^LP- - 2.drużyna wygra mecz i liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
2^LP+ - 2.drużyna wygra mecz i liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.

menu

Koszykówka 3X3

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba punktów
LP- - Liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
LP+ - Liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.

menu

Netball

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba punktów
LP- - Liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
LP+ - Liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.

menu

MMA

mecz
1 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu.
2 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na drugim miejscu.

Mecz (1X2)
1 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu.
X - Remis.
2 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na drugim miejscu.

Zwycięstwo przed czasem
1 - Zwycięstwo przed czasem (KO, TKO, DSQ, Poddanie) zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu.
2 - Zwycięstwo przed czasem (KO, TKO, DSQ, Poddanie) zawodnika wymienionego na drugim miejscu.

Wygra na punkty
1 - Zwycięstwo na punkty, decyzją sędziów po zakończeniu wszystkich rund zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu.
2 - Zwycięstwo na punkty, decyzją sędziów po zakończeniu wszystkich rund zawodnika wymienionego na drugim miejscu.

Wygra walkę w danej rundzie
1 - Zawodnik wymieniony na pierwszym miejscu wygra walkę w podanej rundzie.
2 - Zawodnik wymieniony na drugim miejscu wygra walkę w podanej rundzie.
Jeżeli walka zakończy się na punkty, decyzją sędziów po zakończeniu wszystkich rund zakład jest przegrany.
Jeżeli zawodnik nie wyjdzie do kolejnej rundy, za rundę wygraną przyjmuje się ostatnią zakończoną.

Liczba rund
„-” - Liczba rozpoczętych rund będzie mniejsza niż podana wartość.
„+” - Liczba rozpoczętych rund będzie większa niż podana wartość.
Np. „- 1.5” oznacza, że walka potrwa maksymalnie do końca 1. rundy. Jeżeli rozpocznie się 2.runda, to zakład jest przegrany. „+ 1.5” oznacza, że rozpocznie się przynajmniej 2.runda.

Walka dotrwa do końca
TAK - Walka zostanie rozstrzygnięta na punkty, decyzją sędziów po zakończeniu wszystkich rund.
NIE - Walka zostanie rozstrzygnięta przed czasem (nokaut, techniczny nokaut, dyskwalifikacja lub poddanie).

Walka zakończy się w 1.minucie
TAK - Walka zakończy się podczas trwania pierwszej minuty pierwszej rundy walki.
NIE - Walka zakończy się po upływie pierwszej minuty pierwszej rundy walki.

menu

Pesapallo

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 2.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba punktów
LP- - Liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
LP+ - Liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.

menu

Futsal

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X2 - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
12 - Wygrana dowolnej drużyny w meczu – czyli spotkanie nie może zakończyć się remisem.

handicap
H1 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.
H2 - Wygrana 1.drużyny z uwzględnieniem wirtualnych punktów (handicapu) dla 1.drużyny.

liczba punktów
LP- - Liczba punktów w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
LP+ - Liczba punktów w meczu będzie większa niż podana wartość.

mecz/liczba goli
1^LG- - 1.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
1^LG+ - 1.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie większa niż podana wartość.
2^LG- - 2.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie mniejsza niż podana wartość.
2^LG+ - 2.drużyna wygra mecz i liczba goli w meczu będzie większa niż podana wartość.

zwycięzca
Z1 - Zwycięstwo 1.drużyny (liczy się razem z dogrywką).
Z1 - Zwycięstwo 2.drużyny (liczy się razem z dogrywką).

menu

Snooker

mecz
1 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu.
2 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na drugim miejscu.

1.frame
1FR 1 - Pierwszy zawodnik wygra pierwszy frame .
1FR 2 - Pierwszy zawodnik wygra drugi frame.

handicap frame
HFR1 - Zwycięstwo pierwszego zawodnika z uwzględnieniem podanego Handicapu frame'ów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika.
HFR2 - Zwycięstwo drugiego zawodnika z uwzględnieniem podanego Handicapu frame'ów (wirtualnej przewagi) dla 1.zawodnika.

liczba frame'ów
LFR- - Liczba rozegranych partii (frame) będzie mniejsza niż podana wartość.
LFR+ - Liczba rozegranych partii (frame) będzie większa niż podana wartość.

menu

Curling

mecz
1 - Zwycięstwo drużyny wymienionej na pierwszym miejscu.
2 - Zwycięstwo drużyny wymienionej na drugim miejscu.

menu

Badminton

mecz
1 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na pierwszym miejscu.
2 - Zwycięstwo zawodnika wymienionego na drugim miejscu.

menu

Bandy

mecz
1 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X - Remis w meczu.
2 - Wygrana w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
1X - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na pierwszym miejscu (z reguły chodzi o drużynę gospodarzy).
X2 - Wygrana lub remis w meczu drużyny wymienionej w ofercie zakładów na drugim miejscu (z reguły chodzi o drużynę gości).
12 - Wygrana dowolnej drużyny w meczu – czyli spotkanie nie może zakończyć się remisem.

Această versiune nu va mai fi disponibilă. Hai și tu pe noul site!

Vechiul site Superbet.ro își închide porțile joi, 11 februarie. Vino acum pe noua noastră super pagină și bucură-te de cele mai avantajoase cote, oferte și promoții zilnice, opțiune de Cash Out și multe altele!
MAI TÂRZIU
INTRĂ ACUM