Pomoc

Chcemy, abyś wygrywał, dobrze się bawił i cieszył się całą gamą zakładów i gier w czasie, który spędzasz na superbet.pl. Dlatego zawsze, gdy potrzebujesz pomocy, jesteśmy do Twojej dyspozycji i natychmiast pomożemy Ci rozwiązać wszelkie problemy.


Chcesz szybką odpowiedź?

Wiemy, że żyjesz i grasz szybko. Chcemy pomóc Ci rozwiązać wszystkie nieprzyjemne sytuacje i zyskać Super Doświadczenia z korzystania z produktów Superbet. Masz do nas jakieś pytanie? Sprawdź naszą rozbudowaną sekcję „Często zadawane pytania” tutaj. Znajdziesz tam wiele pytań i odpowiedzi na temat naszych promocji, bonusów, metod płatności i nie tylko.

Nie znalazłeś swojej odpowiedzi na stronie? Napisz do nas!

Możesz do nas wysłać wiadomość e-mail, skontaktować się poprzez czat na żywo lub poprzez WhatsApp a nasi operatorzy odpowiedzą szybko i wyjaśnią wszystkie kwestie niezależnie czy chcesz zapytać nas o swoje konto, o przepisy prawne lub o kwestie techniczne.

Jak możesz się z nami skontaktować?

Czat na żywo

Bardzo szybką metodą kontaktu, jest rozmowa z jednym z naszych operatorów poprzez live czat.

Kliknij ikonę w prawym dolnym rogu strony Superbet, a skontaktujesz się ze specjalistą, który przyjmie Twoją prośbę, przeanalizuje problem i zapewni natychmiastową odpowiedź. Ta metoda łączy zalety komunikacji w czasie rzeczywistym z korespondencją w formie pisemnej.

WhatsApp

Być może wygodniejszą formą kontaktu okaże się dla Ciebie WhatsApp. Żaden problem! Jesteśmy dostępni pod numerem 509 272 272

Uwaga! Numer WhatsApp służy tylko do czatu. Prosimy nie dzwonić pod ten numer.

E-mail

Jeśli wolisz komunikować się drogą e-mailową, możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie pod adresem customer.support@superbet.pl. Napisz do nas, w czym możemy Ci pomóc, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe, abyś mógł swobodnie powrócić do gier, które lubisz.

Nasz dział Obsługi Klienta odpowie na wszystkie zapytania. Wyślij do nas e-mail, a otrzymasz jasne odpowiedzi na swoje pytania.


Nie zależnie jaką wybierzesz formę kontaktu, możesz napisać do nas w każdej chwili. Jesteśmy dostępni non stop 24/7.


Reklamacje

Reklamację możesz złożyć w formie pisemnej na adres:

Superbet zakłady bukmacherskie Sp. z o.o.,

73 Pułku Piechoty 7A,

40-496 Katowice

lub w formie elektronicznej na adres e-mail reklamacje-pl@superbet.pl.

Treść reklamacji musi zawierać wszystkie niżej wymienione dane: 

  • imię i nazwisko
  • datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy reklamacja
  • rodzaj gry
  • numer ewidencyjny Kuponu
  • treść żądania

Formularz reklamacyjny możesz pobrać z naszej strony z linku poniżej.

Pobierz Formularz Reklamacyjny

Ile mam czasu na złożenie reklamacji?

Na założenie reklamacji masz 30 dni od daty ogłoszenia oficjalnych wyników, przy czym w przypadku złożenia reklamacji w formie pisemnej poprzez operatora pocztowego liczy się data stempla pocztowego. Pamiętaj, że reklamacje złożone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane.

W jakim terminie otrzymam odpowiedź na reklamację?

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Nie zgadzam się z postanowieniem Komisji reklamacyjnej, czy przysługuje mi prawo do roszczeń?

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania reklamacyjnego i roszczeń znajdziesz w regulaminie.

Această versiune nu va mai fi disponibilă. Hai și tu pe noul site!

Vechiul site Superbet.ro își închide porțile joi, 11 februarie. Vino acum pe noua noastră super pagină și bucură-te de cele mai avantajoase cote, oferte și promoții zilnice, opțiune de Cash Out și multe altele!
MAI TÂRZIU
INTRĂ ACUM